2010-09-02

full rulle...

de kan gå snabbt när man står i poolen som vikarie...
de ringde för någon tim sedan å undrade om ja kunde jobba ikväll... japp de går bra sa ja...
fint 13-21....
oppsi... tobbe är i skolan å här hemma har jag en sjuk son...
men va gör man inte för pengar.. tobbe får komma hem å vara hemma med theo..

i tisdags kväll krachade vår dator... suck som om vi inte hade nog med utgifter denna månaden å skralt med pengar på sparkontot....
men en dator behövs inte minst för studiernas skull...

sagt å gjort igår gjorde jag mitt första dator köp någonsin...
min alldelles egna laptop...
dock på avbetalning *skjut mig*
vi brukar inte handla så... eller rättare sgat vi har aldrig handlat så.. men den ska betalas av snabbare än på 2 år de lovar jag...
kostade bara 6000, så lite av ett kap...

ja är iaf lycklig.. ägnade hela gårdags kvällen åt att fixa till alla instälningarna som jag vill ha de.. sknt å slippa dela med någon annan...
japp tobbe har en egen laptop...
så nu ryker databorde all världens väg till förmån för en lekhörna åt theo...

nä dax att fixa mat till lunchen å lite som ja kan ha med mig till jobbet..
blir GI krovgryta med bulgur...
by the way man börjar känna resultat nu av att kroppen börjar bli sockerfri...
är redan piggare å sover betydligt bättre på nätterna vilket jag anser så här långt är den största vinsten...
sova hela natten igår vilket inte har hänt sedan theo kom till världen...
behöver jag säga att de var underbart!!!!!!

ha en bra dag mina vänner kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar