2010-09-08

omvårdnadens historia...

jippi här sitter jag å präntar ner en å annan bokstav om vår kära omvårdnads historia..
jaja som ni säkert redan känner till så böjade den för ca: 2500 år sedan i grekland med en mann vid namn HIPPOKRATES.... läkekonstens fader... men egentligen startade de hela mycke tidigare i den grekisa mytologion..

ok ja sk ainte tråka ut er...

idag känner jag mig förövrigt väldigt vuxen eftersom vi fått en inbjudan till vårt första föräldramöte...
shiiit asså för bara några år sedan sprang mamma å pappa titt som tätt på mitt å min systers föräldramöte, men nu ja nu ska lilla ja bänka mig å komma med åsikter om mitt eget barns framtid...
spännande... skönt iaf att theo är så omtyckt på dagis så man icke behöver stå ut med de andra föräldrarnas arga blickar... skulle varit jobbigt å gå dit å veta att theo slår den å den å är dum mot den å den... men som sagt enligt fröknarna så är han väldigt omtyckt så de känns skönt i mitt moders hjärta...
kanske bara är här hemma som han är rebellisk :P

nä dax att återgå till uppsatsen... har ju e del kvar å den bör bli klar idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar