2010-10-18

bara lite så där....

så här är de... idag är jag deppig... varför jo för att jag för en gångs skull verkligen försökt ha en sund vecka, vad händer??? vågen pekar uppåt... varför drabbar detta alltid mig???
men hey läste för en stund sedan på aftonbladet att detta kna hända, å de är oftast då men ger upp...
så känne rjag oxå.. varför anstränga mig å hålla mig borta från saker som gör mig glad, lycklig å mätt i magen???
hurumf??? kankse för att på sikt kunan leva längre å ha ett mer hälsosamt liv å om inte de är tillräkcligt så borde ju en fetare plånbok iaf locka :)
de är sjukt va pengar man sparar på att hålla sig borta från godsakerna... vi som annars typ handlat varje dag håller oss nu endast till fredagar (undantaget idag, men de är bara för att dom har sjukt billig köttfärs på maxi)
så mer pengar i plånboken betyder kankse en fläshig weekend runt nyår.. om vi nu inte tar vårt pick å pack å drar norrut till ö-sund..

är mer pepp nu..... dessutom la ja ut pepp bilder igår å jag to en kik på dom nu å dit vill jag....

laddar dessutom ett sjukt viktigt möte ikväll.....

2 kommentarer:

  1. Hoppas det viktiga mötet går bra!

    Tappa inte taget nu för att vågen visar uppåt en vecka, godsaker gör dig kanske glad för stunden men tänk på att du får tillbaka gamla Mia om du inte äter "skiten" (för mig är det verkligen skit efter 9 veckor utan mycket socker). Om några veckor när du klarat dig utan mycket godsaker så kommer du må toppen och vara så stolt över dig själv oc vägen fram till gamla Mia kommer inte kännas kortare!!! loveU

    SvaraRadera
  2. haha den sista meningen ska naturligtvis vara "kommer kännas kortare" hehe läste visst inte genom vad jag hade skrivit :) Du är bäst gums!!

    SvaraRadera