2010-10-16

denna lördagen...

hade hoppats å trott på lite jobb idag, men så blidde de icke....
istället tog vi oss en liten tur till falkping, mest för att vi faktiskt aldrig åker åt de hållet..
blidde mat på mc till theos förtjusning som fick en mamma mu bok i sitt happy meal...
sedan b örjade uppdraget hitt upp till mösseberg, efter lite fel åkningar så hittade vi en karta å vips så var vi uppe å kund ekika på utsikten...

på vägen hem tog vi en sväng om i stenstorp... tobbe vart sugen på att kolla på dalen museet, men de var inte öppet...
vi körde även via borgunda för att kika om faster var hemma, men nopp de var hon ej...

så lite shopping på coop blev de isätllet...
theo såg en teletubbies film å den kom vi ej ur butiken utan... han verkigen älskar sina tabbisar
vi köpte vår wallanderfilm å lite mat till kvällen....
kyckling i en tacosås med ris... mumma!!!!

jag har även vart duktig å gjort klart en uppgift i medicingrund kursen å skickat in denna...
känns bra, nu är de en uppgift i omvårdnad som står på tur... ligger rätt ok till i tidschemat nu efter att jag gjort en pluggdrive mitt i allt jobbande...

beställde även en personlig kalender till nästa år
känns skönt, man får ju designa dne nästintill som man vill, så man slipper vissa enligt mig önödliga saker å sedan får man en cool framsida...
så den lägtar jag efters å jag kan skriva in viktiga grejer som jag vet om redan nu :)

nu dags för kvällsmys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar