2010-10-27

ensamt

tobbis sover borta i natt närmare bestämt hos sin kusin nere i stan... hans klass ska åka till gbg tidigt imorgon bitti det är därför, de blev smidigast så, smidigare än att han ska jupp i ottan å sedan GÅ ner till stan... så jag å mini älsklingen sover själva i natt... ensamt, men de är tur jag har theo å snusa in mig i....

marie å mois har varit här nere i kväll å lekt en stund å tjötat bort lite av min ensamma tid...
men nu sover mini iaf å jag har lite tid för mig själv...
de märktes på mini att nått fattades för honom ikväll för han vägrade sova någon annanstans än PÅ MIG!
huvudet skulle ligga på mitt bröst, så han skulle höra mina hjärtslag ordentligt, då känner han sig trygg.... så vi får väl se hur mycke plats jag får i sängen i natt

trots att jag försöker sätta koppel på mig själv va de gäller shopping denna månaden så kom jag ändå hem idag med 3 par nya tröjor å matchande byxor till dessa åt mini monstret...
tack vare att theo fortfarande kan gå på babyavdelningen å hitta byxor så tjänade jag 150 kr, mot om jag köpt exakt likadana byxor på pojksidan... konstigt va+++
men nu är han uppladdad med bra dagiskläder så de räcker hela vintern :)

så nu ska jag låta mitt kort vila tors å fre, allra helst även på lör om de går...
givetvis ska tobbes kort oxå vila dessa dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar