2010-10-04

Mitt liv stavas....

STRESS!!!!!!

för de första har jag fått en hosta som inte är av denna värld....
för de andra så har jag skolarbete upp över öronen å mer där till'
å för de tredje så är jag pengakåt å ser bara dollartecken framför mina ögon när varje ny vecka börjar....

detta resulaterar i en stressig vecka...

måndag: jobba 7-11 & 16-19, däremellan så mycke plugg som ja bara hinner
tisdag: plugg försöka få till en handledning, jobba 18-22
onsdag: hoppas hinna klämma in ett prov, VILA!!!!!
torsdag: haldag med shopping på ullared
fredag: jobba 7-11, plugga
helgen vet jag inget om än, men som de ser ut på jobbet så kan de nog innebra en hel del jobb...

känner att jag nog bör tänka mig för nu lite, med jobb å plugg å sånt...
skulle theo tex gå å bli sjuk nu då skulle de kör aihop sig fullständigt för oss eftersom tobbe läser sina två svåraste kurser... nä dax att dyka ner i solböckerna i 180km/h i förebyggande syfte om mini skulle få min förkylning... känner egentligen att jag borde vila, men de får amn göra vid ett annat tillfälle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar