2010-11-22

ni har hört de förut....

så detta inlägget behöver inte ni inte ta allt för allvarligt för de är inget Nytt liv eller nu ska jag förändra mitt liv inlägg utan ett simpelt hej hopp mia testar GI igen inlägg....
tänkte testa Gi igen då jag fått massa insperation hur man kan äta GI utan att endast äta sallad... (så känns de för mig varje gång GI nämns, KANIN!!)

men iaf tänkte testa nu iaf denna veckna å sedan får vi se hur de fortlöper, mitt mål är iaf några kg bort innan all god julmat ska intas...
varför?? tänker då ni... jo de är så att jag är invägd på en vikt inför min operation å när operationen väl blir aktuell så får jag inte väga mer än de jag vägt in mig på, därför är de lika bra å droppa några kg innan julmaten eftersom julmat=viktuppgång, iaf för mig...
sedan att man blir piggare å sånt å känne rsig bättre till mods de är ju bara plusstatistik...

ok de blir väl inte 100% GI eftersom ja tänker käka både frukt å en å annan finnchrisp som mellanmål... de kan ju hända att även lite råris eller bulgur tillsätts till maten ibland...

måndagens meny ser ut sådan:

frulle: 2 finn chrisp med röt emilkalkon + 1 tomat
lunch: tacosallad
middag: tacosallad (had eingen ork eller fantasti dessutom jobbar jag då)
kvällssnaks, vindruvor, eller en clementin

ser rätt bar ut i mina ögon, men skulle kanske haft ett ellanmål till egentligen, men ja tog mig sovmorgon, vilket resulterade i en försenad frulle...

2 kommentarer:

  1. låter toppen! mathavre och quinoa har vi till maten, vi käkar inte alls mycket sallad! lycka till gumman!

    SvaraRadera
  2. har du fått reda på ett datum för din operation ?? jag har med skickat en remiss för magsäcks operation så får se om jag får en !!

    SvaraRadera