2010-12-26

bra jul...

hej alla glada... d ehar varit en bra jul för oss...'
jag kviterade ut samtliga 5 grejer på min önskelista :)
-dvd boxar med tre kronor säsong 2 & 3
-pengar
-present kort på klippning & färgning
-nya påslakanset
-shampoo & balsam

detta var mina önske grejer, så glad att jag fick dom sedan fick jag mycke mycke mer som handdukar, x antal presentkort, strykjärn, strumpor, byxor, ljus aaa säker något jag glömt :)

de som slog alla tiders presentrekord var utan tvekna theo i år...
en bobbycar, en kundvagn med matvaror, ett parkeringshus, en självgående gris, en traktor med byggklossar, en vanlig traktor, en målartavla, en målarbok, kritor, kläder, pyamasar å inte minst 11 stycken dvd filmer...å just de en egen skiva som heter Theo där samligliga låtar handlar om theo...

för bortskämd kan man säga... nästa år kan jag å tobbe skita i att ge honom nått för han får ändå så mycke av alla andra...

tobbe fick oxå massa fina saker, men finast var nog ändå de jag gav honom... äntligen kan ja berätta om mitt tradera fynd :)
tobbe önskade sig en dataväska av märket golla, de kostar si så där mellan 600-800 kr i butik... för dyrt för en väska anser jag... men iaf jag fyndade hem en golla data väska från tradera för 60 kr + frakt 40 kr.... tänkte nu får ja hem någon skit väska som är gör sliten, men icke hem kom en splittert ny väska i modellen större asså den för 800 kr i butik... döm om min förvåning... å även tobbes när han fick sin efterlängtade väska... (japp han vet nu att den är från tradera, å han vet om mitt fynd)
så denna julen blev riktigt nice :)

nu ska vi strax iväg hem till mamma för att äta mat där...de är bästa spartipset i juletider, alla borta mat... vi har inte rört vårt kylskåp nu på 3 dagar å inte heller vra baknkonton, detta känns bra i själen å vis ka försöka hålla oss å bara hndla de nödvändigast nu dessa två återstående julveckorna...

2 kommentarer:

  1. Härligt att ni har haft det bra! och alla fått det ni önskat er! :) god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Roligt att ens presenter var uppskattade. Kanske måste köpa något dyrare nästa år...

    SvaraRadera