2011-01-27

problemet kanske löst?!?!

hej kära blogg läsare, saknat mig??
anledningen till att ni inte hört ifrån mig är för att tobbe installerade om min webbläsare för ett par dagar sedan å sedan dess har jag icke kunnat publicera några inlägg... å kan inte nu heller, men för er skull så har vi fixat en alternativ webbläsare som jag kan använda varje gång jag vill uppdatera min blogg... bra va?

just nu görs ett STORKOK korvgryta i vårt hem, detta ska förhoppningsvis resultera i några matlådor, vilket gör dagarna smidigare för oss...

idag missade jag skolan då jag befarade magsjuka, men de var nog istället MC donalds fel att jag missade dagen då både jag å tobbe varit dålig å även marie känt av sin mage...
känns skönt men med facit i hand så hade jag ändå inte gått i morse då ja mådde piss ändå..

imorgon blir de kalasande för mini moa som fyller 2 år...
på lördag blir de först kalas för becci sedan för eve...

det är riktiga kalas tider nu de kommande veckorna...
å på måndag är de min tur att bli närmare 30 än 20... hemska tanke.. men de är väl bara att vänja sig... i guess...

nä nu ska ja umgås med min familj å njuta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar