2011-01-18

skit...

jaha känns snopet så här i efterhand...

idag fick jag återigen jobba lite, ett lagom pass med roligt folk å glada boende... kan de bli bättre??
små skyndade mig hem för att hinna till andra halvleken av handbollen, men de kunde ju ha kvittat... så dåligt så hemskt.. sverige har gått ifrån klar grppetta i mina å många andras ögon till ett juniorbetonat kasta gris lag...
piskade till att vinna mot polen på tors, vågar man ens kolla???

nä nu ska ja krypa upp i soffan å sätta på ett avsnitt av oc å be om ett stycke fotmassage...
sedan väntar sängen...
är förövrigt lite små sugen på att gå in å köra näsan i theo å bara sniffa älsklingspojke en stund... finnns de något bättre å sötare än sin egen "bebis" som sover...
men gör jag detta så riskera rju både min å tobbe nattsömn... så de får nog bli soffan...

ha de bäst

1 kommentar:

  1. Bilen är lagad så jag o swea kan komma in till dig på fredag! När kan vi komma?

    Första halvlek tyckte jag de spela rätt bra iallafall, missade dock andra och det verkar som det var tur det :)

    SvaraRadera