2011-01-20

wwwiiihhhoooo

magsjuke alarmet var FALSKT.... känns otroligt bra, ja hade väl bara stoppat i mig ngot som retade magen lite... undra vad??
sitter här vid datorn å tittar på gamla theo bilder och stannar upp då och då och funderar på vad vi tänkte på... typ som bilden nedan....
vilka kläder?????

men söt är han likväl min lille plutt.... tänk att de snart r 2 år sedan denna bilden togs...
han var ca: en vecka gammla på denna bilden...
lite folk har redan hört av sig om att de komme rpå kalaset, så några själar blir det iaf :)

väntar på att mami ska rina å säga att hon plockar upp mig...de blir nmligen en mini tur i några affärer å lunch på thai house... kul med mamma-mia dag :)

har för övrigt lite små ont i min högra arm efter att vår son vaknade upp med panik vid 4 i natt å efter de ville sova hos oss på min arm med huvudet i min armhåla å resten av kroppen lindad hårt runt armen som en orm... snacka om suspekt sovställning?!?!
så är de å vara små barns päron

2 kommentarer:

  1. Ska aldrig mer äta på thaiHouse, berättar varför imorgon!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan tyvärr inte komma på Theos kalas :( Men jag å pappa å co kommer nog helgen efter :)

    SvaraRadera