2011-02-25

mysipys fredag

vaknade upp imorse med en riktigt go magkänsla...
ledig idag å theo utvecklade ingen magsjuka av de flytande läckaget ifrån bakluckan.... så han är på dagis... för min del står de plugg på agendan, så ledig kan man väl inte påstå att jag är, men de är hemma plugg som gäller så hoppa ur gossekläderna behöver jag ej...
eller jo när ja ska bege mig till någon blomsteraffär å köpa mig/oss ett gäng nya blommor, då bristen på gröna fingrar i vårt hushåll återigen gjort sig påmind i form av ledsna brunaktiga blommor...

i kväll väntar vuxenmys med bästa grannarna denna gången utan kids... vi ska nämligen lyxa till de med en buffé på thai house ikväll... bord är bokat så nu är de bara å hoppa i finaste strechkläderna, stech är givet så all mat får plats... lär väl bli sista gången typ för all framtid som ja käkar buffé... kommer inte kännas så värt fram över att betala för att äta mycke när man bara får i sig lite....

p.s ni som undrar hur jag tänker med operationen... så här är det, läkare har fastställt att jag inte kan gå ner den vikt som behövs själv, de är bara någon per miljon som klarar detta, därför ska jag genomgå operationen, å risker finns det alltid, men utan operationen så riskerar jag med all säkerhet att drabbas av sjukdomar och en för tidig död, så ja ser operationen som en otrolig hjälp, att åter få mitt liv. att kunna krypa runt på golvet med min son å leka med bilar, ni kan inte ana hur mycket ja längtar efter detta, som situationen är nu så hamnar jag sittandes på golvet så krävs de otroligt mycket bök för att ja ska ta mig upp...
så ja ser ljust på framtiden å ser otroligt mycke frammemot att få ha på mig en snygg klänning på min examens fest som är i början av sommaren....kan kännas ytligt men har man aldrig kunna ha en fin klänning på sig som tjej så förstår man mig...

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att din op går bra och att du snabbt är uppe på benen igen =) som du säger finns det alltid en risk med att operera sig oavsett varför man gör det! ja hoppas att du kan ha en superfin klänning på din examen =)

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli superbra gumman

    SvaraRadera