2011-02-15

så kan de va...

fick en mysig hjärtekväll igår trots allt...

när skolan var slut vid 16.30 så hämtade tobbe å theo upp mig sedan åte vi hem till mamma där de bjöds på alla hjärtans dag bakelse *mumma*
tjötade lite där, sedan blev theo kvar där över natten eftersom mamma har sportlov denna veckan så får även theo 2 dagar ledigt så han ska vara hos mamma nu fram tills på ons eftermiddag...
dom kommer få de så mysigt, de blir pulkaåkning, bullbakning, å badhuset för minis del :)

väl hemma igår så överraskade tobbe mig med rosor å choklad, å jag skickaade tillbaka en passning med ett armband å cohklad... sedan tillgade vi god middag i form av jämtlänska rödning, med smörgräddsås å kokt potatis med färsk dill *mumma*
sedan kikade vi på film *romantisk såklart* lite tända ljus å massage blev det oxå..
å imorse tog vi mysig sovmorgon ihop :)

nu är tobbe i skolan å jag kokar potatis som ja kan äta ihop med mina älskade fiskbullar...
efter de blir de skola även för mig... å efter de hem å öva inför provet som är imorgon...
funny funny....
ingen rast och ingen ro på måndag väntar redan nästa prov...

nä dax att slänga på sig lite kläder som man inte chockar alla med en nakenshow :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar