2011-03-09

9 mars

idag säger vi stort GRATTIS till min underbara vän MARIE som fyller år.... grattis vännen :)

sedan är de ju hela 1 månad sedan pluttis blev 2 år.. shiiiit vart tar tiden vägen??
så är de, men snart kommer mina två älsklingar hem och då ska vi gör ett nytt försök med att hitta presenter till veckans födelsedags barn... vet precis vad ja ska ge marie, å har nästan klart lilla oliwers present i huvudet... sedan återstår daniel, men de får tobbe tänka på :)

fick förresten en underbar start på min vikt resa, hela 5 kg visade vågen att jag minskat på en vecka å lägg där till -12 cm i midjan så förstår ni hur jkla lycklig jag är idag...


nu ska ja hoppa i lite kläder.. see ya...

1 kommentar:

  1. tackar för gratulationerna, trodde nästan ni skulle ringa på här i dag men ni kom inte.vi får ta de en annan dag.kram kram kram marie

    SvaraRadera