2011-03-18

fredagsmys...

ååå underbara fredag i 2 hela dagar få vi nu mysipysa med vår lill plutt... sedan startar min praktik, som tur é utan ett enda kvällspass vilket betyder att jag åtminstonde får mysa med pluttis på kvällarna... de är annars de värsta om man har praktik på kvällen för då är ju mini på dagis på dagen å jag på jobbet på kvällen... då saknar man lätt små kramarna och pussarna...

imorgon blir det en riktig kalasdag både kalas för oliwer, emma och daniel... så först blir de truvet och oliwers kalas sedan hem vända å eventuellt packa om oss sedan lir de hjo och dubbel kalas för emma och daniel...
så fredagen får bli lugn för vår del... bäst så :)

söndag vet vi inte än tobbe har ju tenta på måndag så han vill nog plugga lite, eventuellt blir de leklandet eller badet.. eller så är mamma sugen på att åka någonstans å kika så man vet aldrig... moster är ju hemma oxå :)

men nu mina vänner så ska jag ta å plocka i ordning lite här hemma, så vi bara kan mysa när pokarna kommer hem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar