2011-03-06

hej "vanliga" bloggen

har nästan glömt denna bloggen nu när jag kört hårt med startskotts bloggen.
men här är jag.
i helgen har vi bara tagit de lugnt familjemyst...
eller i lördags var tobbe iväg på lan under ett par timmar och då passade jag och mamma på att göra en tripp till rydens i lidköping, där blidde de en del shopping, mamma köpte en jacka jag en "klänning" och theo fick ett par hängselbyxor och ett sett med byxa och en piké t-shirt, passande längre fram i vår...

och idag (sön) så har jag å älsklingen passat på att göra en stor städning av hela lägenheten, mini var hos mormor under tiden å dom myste i de fina vädret uppe på berget, de tog en promenad ,lekte på en lekplats, fikade å slutligen ägnade theo sig hel hjärtat åt att gräva i snön utanför mamma innan vi kom och hämtade upp vår guldklimp igen :)

en helg helt i min smak...
nu är jag redo för en ny vecka, som kommer bestå av PLUGG, skola, å inte minst 3 födelsedagar, så de ska bli skojigt med lite kalas, även om ja inte får äta nått så är de roligt med gemenskap :)
nä nu ska ja skriva klart min ena uppsats och skicka in den, å sedan återgå till wallander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar