2011-03-01

hola

nu sitter jag här med ett skydds serium i mitt hår...
skall strax färga håret, behöver en uppfräshning inför morgondagen, å varför inte en ny hårfärg??
eftersom det inte går speciellt mycke pengar nu framöver på mat så unnade jag mig en dyrare hårfärg och då fick man med ett skydds serium till topparna... känns ju bra för slitna toppar är mindre vackert..

nu är de nära imorgon börjar mitt nya liv på allvar, funderar på hur ja ska spendera eftermiddagen på bästa sätt, för de kommande dagarna lär jag ligga halv död på soffan på eftermiddagen å böna å be om mat... men de är bara 2 månader av hela mitt liv... de kan jag väl offra???

nä time to sätta i färgen...

2 kommentarer:

  1. Fast det är ju inte bara två månader. Det är en förändring för livet. Efter operationen kommer du aldrig kunna gå tillbaka till att äta som du gör nu. Jag vet många som har tyckt att det är jobbigt att inte kunna äta hela tiden just för att de är vana vid det, inte för att de är hungriga. Man får nog inte glömma en psykiska aspekten i detta.
    Hoppas att du får hjälp av dietist efteråt för det gäller ju att veta vad man ska äta så att du får i dig alla näringsämnen i de små portioner du äter. Hoppas att du klarar det för det finns så otroligt mycket mer i livet än mat och godis!

    SvaraRadera
  2. Se det inte som du offrar två månader, Du satsar två månader!
    Lycka Till!

    SvaraRadera