2011-04-28

rastlös

usch jag hoppas tobbe slipper ett jobb där han kommer att få jobba kväll, för usch va rastlös jag är här hemma de kvällar han jobbar extra nu... jag vill ventilera med någon om hur min dag varit å hur dennes dag varit å ditten å datten...
nu är iaf mini i säng efter att vi har brottats i duschen...

theo hade nämligen fullt med sand i håret när jag hämtade honom på dagis å när ja sa de så gick han in på toaletten där å tog tvål å skulle göra rent sitt hår å de blev ju kanske inte 100% lyckat.
iaf jag å theo tog hjälp av mamma med att handla å plantera blommor på vår balkong, sedan följde vi med henne hem å åt middag där... anna kom även hon förbi å spelade lite fotboll med mini.

nu ska ja ägna kvällen åt att kika på herr & fru, samt plocka i ordning lite här hemma... duktiga jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar