2011-06-20

SSSSSååååå glad

många kanske tänker varför är du såå glad...

men så är de... jag älskar att glädjas med andra.. å just nu glädjs jag åt min älskade sambo och livskamrat.
vi har varit så oroliga för hur hösten skulle bli med pengar eftersom vi båda nu tagit examen, men idag kom de samtal som vi väntat på sååå länge.
tobbe har fått jobb. han börjar 1 sep, så han hinner med både sin sommarkurs å den tillhörande tentan innan dess :)
jobbet är bra betalt så jag kan gå på inrigningn utan panik över hur många pass de blir. jobbet ligger i skövde, med undantga för affärsresor ibland... och de bästa av allt det är dagtid (för de mesta) detta gör att de dagar theo skall vara på dagis så kan vi anpassa tiderna efter tobbes jobb, de ger mig möjlighet att kunna gå in på jobb med kortvarsel...

dessutom ingick friskvård och milersättning för egen bil...

aaa de är så bra.. å de höjde tobbes självförtroende massor att han fick d ehär jobbet... han har varit så låg över alla jobb han sökt men inte fått svar på... så detta var kanon...
å så slipper han åka till indien, å de är ju bra rent praktiskt för oss å ekonomiskt...

ja ni förstår inte å jag kan inte sätta ord på hur underbart å lättande de känns...

dessutom kan vi börja se oss om efter ett större och mer permanent eget boende... det vill äsg bostadsrätt eller något passande hus....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar