2011-07-11

göteborgsweekend :)

så igår kvll kom vi hem från vår tre dagars tripp till göteborg... har vart otroligt skönt att komma hemmifrån å slippa tänka på de vardagliga sakerna...

detta hann vi med under våra dagar:

Fredag:
först jobbade jag 7-11, så vi kom inte iväg så tidigt...
iaf vid halv tre intog vi göteborg och trippen började med ett besök på allum som är ett stort köpcentrum i partille... målet var nya leggins till mig eftersom mina blivit förstora. de blev två par å dessutom 3 linnen som hör och häpna inte var de minsta svarta...
sedan åkte vi till hotellet å checkade in... vi gjorde oss i ordning å sedan åkte vi hem till tobbes pappa å hans familj för lite umgänge och god mat :) de blev grillade kycklingspett å rosmarinspotatis... tobbes favvis :) vi hade en toppen kväll...

Lördag:
först hotellfrulle.. som aj inte kan njuta av lika mycket längre... men en god rostad senare å några små skivor vattenmelon så var jag redo att inta liseberg...
den planen var vi inte ensamma om direkt. vi köpte ett åkband till theo å några lösa biljetter till oss, meningen var ju att han skulle få åka... å de gjorde han... oftast själv..
ja å anna tog oss iaf en tur i kållorado... min favvis... å de va satt inte fel å bli lite blöta eftersom vädret var med oss denna dagen med strålande sol...
efter liseberg handlade vi lite räkor å bröd å annat gottit å begav oss till anna å daniels lägenhet i majorna för en mys kväll... hemmagjorda räkmackor å sällskapsspel stod på schemat å de blev en toppen kväll som slutade med vinst för mig i spelet... höhö

söndag:
shopping!!!!!!!! vi hade planer på att åka ut till skärgården å ta oss ett dopp, men vi sket i de å gick all in i shoppingen istället.
först blev de ett par hemliga affärer där diverse födelsedagspresenter införskaffades... sedan lunch å shopping på ikea.
vi köpte oss en trädkorgshylla som vi kan ha på toaletten å ha handdukar å likande i...
på hemvägen mötte vi inte bara en idiot utan flertalet å hela 5 gånger fick vi väja för att undvika en frontalkrock... så ja är inte de minsta förvånad över alla dess olyckor som sker nu under sommaren.... skrämmande egenltigen...

nä gott folk nu ska ja roa mig med lite omstrukturering i skåp å lådor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar