2009-05-20

hungrig, träning, lunch

idag har jag, anna å linnea varit såååååå duktiga å vart på gymmet igen...
20 min löpband å 20 min cross å så ett par 5 min på roddmaskinen men den vart inge rolig...
jag måste berömma oss för de är sååå skönt å träna ¨å jag förstår faktiskt inte varför man inte gör de varje dag...

iaf...

nu sitter jag här å väntar på att linnea ska komma så i kan åka å hämta anna så att vi sedan kan åka iväg till Thai House å avnjuta en gooood lunch...
ja vet inte såå nyttigt men man kan inte få allt här i världen...
jag skippar iaf godis dagligen numera..

arg...

jag är arg på asfaltsgubbarna utanför mitt fönster...
dom är irriterande å de hörs in väldigt tydligt...
men d eblir säkert bra när väl parkeringsplatserna är asfalterade...

glad...

imorgon kommer alla gästerna norr ifrån ner till dopet...
annas pojkvän robet, min kusin axel, min mormor "jossen" å hans fru Elisabet
de ska bli så mysigt å få vis aupp min underverk, robert har redna träffat lill killen men de andra..
hoppas dom blir impade över vad jag presterat...

fina pojken...

min sötnos är såååå vacker idag i sina svea byxor å matchande mörkblåa piké tröja..
tänkte att jag skulle slänga upp några bilder från kameran ikväll, bäst å tömma den innan dopet :)

nu är de dax för lunch :)

1 kommentar:

  1. Hej Mia.
    Lycka till med dopet. Jag hoppas att Ni für en fin dag. Var glad över de gäster som kommer....! Det blir för det mesta roligare dü.

    Du klarar det.
    Kramar Elin Frid

    SvaraRadera