2009-05-20

lesss less less

ååå jag är så ledsen, och smått desperat...
förra torsdagen beställde jag två doppresenter till theo från doppresent.se
men dom har inte kommit ännu... shiiiiit pommes...

å sedan fick jag veta igår att min bästa VIKTOR inte kommer ner till dopet...
först var jag förbannad... å ansåg att de kunde skötts bättre å planerats bättre, eftersom vi beställt svin dyr mat...
å sedan blev jag ledsen...
visst jag förstår att han måste jobba, men en enda helg... han kunde sagt till tidigare till sin chef att denna helgen kan jag inte jobba (vi skickade ju iaf ut inbjudningarna för 2 månader sedan)
suck...

så nu står vidär med ännu mer mat över...
som detta dop artar sig så känner jag att vi nästan lika gärn kunde skitit i allt... bara kört en kort dopsermoni med lill familjen, eftersom folk behagar säga till att vi tål inte detta å vi kan inte komma å blablabla i efterhand...
förstår folk inte att denna dagen är viktig för oss....

....

hoppas på att syster kommer snart så vi kan gå å gymma...

2 kommentarer:

  1. Men gumman så ska du inte känna.. Anton kommer ju och han lär vräka i sig mat :D hehe. Allt löser sig, och det blir alltid såhär när man ska ha stora tillställningar, några som tackar nej i sista minut, några blir sjuka osv. Sånt får man räkna med. Vi hade ju tårtor som skulle räcka precis till alla som kom, MEN vi fick 2 och en halv tårta över. Trökigt men sånt är det! Ses på lördag!

    SvaraRadera
  2. Är hemsk ledsen, blev sjukt dåligt planerat av mig, det håller jag med om och jag känner mig som en idiot. Men självklart förstår jag att det är en viktig dag för er!

    Ska bli kul att du tar med dig Teo hit snart dock så jag får träffa den lilla krabaten

    SvaraRadera