2009-05-26

idag ska vi bli gamla

usch va jobbigt de känns att vi ska gå till banken å prata pension....
men de är väl nödvändig skit...
får väl sikta på att spara undan en slant till den dagen det är dax att gå i pension...
å skulle inte den dagen inträffa så får man väl se de som att man har lagt undan en slant till theo å hans eventuella framtida syskon..

jag är lite små grinig eftersom min enda sovmorgon som jag hade i sikte försvann eftersom tobbe fick åka iväg till skolan redan tidigt (han har så mycke å göra just nu att vi aldrig ses)
skit tråkigt men de är ju bara 2 veckor kvar sedna början han jobba å när han väl är ledig då ja då är han ledig, inte som u när hela hans huvud är fyllt med skolskit å han aldrig är ledig...
så de ser båd ejag å theo fram emot...

var ju på handledar utbildning för att tobbe ska få övningsköra med mig...
de gick skit bra å de 3,5 tim de tog bara flög iväg, han som höll i utbildningen var verkligen riktigt duktig på de...
men man fick sig verkligen både en å annan tankeställare, speciellt konsekvenserna som sker om man kör för fort...
vissa ska vara så matcho å bara gasa iväg, varför???
jag kör sällan för fort, men efter igår känns de som jag skulle vilja sakta ner änu mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar