2009-05-25

världens minsta trollunge

ibland kan jag tänka tanken att usch va skönt de skulle vara om man inte hade barn...
men dne tanken övervägs snabbt av allt de underbara som ett barn ger en...
först leendet, känslan av att vara sååå otroligt omtyckt och älskad den känslan som ett barn förmedlar klarar ingen vuxen människa av att förmedla...
ingen tvekan lixom...

idag har söttrollet dock varit ovanligt kinkig å mammig..
har inte fått något gjort eftersom theo bara vill vara i knät, han blir såå ledsen när man lägger ner honom...

som tur var så hann jag iaf kör 30 min cross i förmiddags medan han tog sig en välbehövlig nap..
sedan dess har jag slukat desperate houswife avsnitt...
men nu är dom slut så jag får hitta en annan av mina serier å köra marthon på..

ikväll ska vi (hör och häpna) äntligen bege oss iväg till körskolan på handledar utbildning...
så om en månad eller nått så kan tobbe äntligen börja övningsköra med mig...
vi satsar stenhårt på körkort innan jul för hans del...
å inte en dag förtidigt om ni frågar mig...
ja menar 27 år å inget körkort.... men så kan de vara om amn prioriterat annat tidigare i livet..

dax å rusa theo kallar..

nu får ni nuta av ett par nytagna bilder på min lilla älskling...












1 kommentar: