2009-05-31

krävs en uppdatering...

förs och främst GRATTIS ÄLSKLING på 27 års Dagen!!!

sedan GRATTIS ALLA MAMMOR (inklusive mig själv)

yesterday var vi nere i mölndal för att vara med på Kims konfirmation..
trevlig tillställning med mycke vacker sång.. även lillen skötte sig ypperligt den dryga timmen som vi var i kyrkan...
efteråt åkte vi hem till tobbes pappa m familj å där bjöds de på smörgåstårta, dricka å massa godis...
hel mysigt å theo bara älskade uppmärksamheten som han fick :)

på vägen hem så tittade vi förbi ikea i kållered (ligger så gott som påvägen hem från tobbes pappa) köpte morsdags pressy till mamma å anki... å även lite smått som vi behövde till theo..
är mäkta stolt att vi klarade av ett ikea besök för under 200 kr...

by-the-way nu ska ni får höra en gullig sak...
kim (tobbes bror) har skaffat sig sin första flickvän å igår (dagen till ära) hade han rakat in ett E i håret på huvudet, (hon heter evelina) hur gulligt är inte de på en skala 1-10???
önskar någon kunde göra något sådant gulligt för mig någon gång :)

idag jobbar tobbis sin första dag, å jag är barnledig, mamma ville sååå gärna ha en mys dag med theo å inte mig emot idag eftersom jag ska greja med allt inför ikväll då vi ska ha kalas för tobbe... så just nu passra jag på med en härlig morgon i min ensamhet, de var länge sedan ska ni veta å jag njuter varje sekund.... barn är super mysiga så missförstå mig inte nu....
men skönt å få andas lite själv iblan doxå...
å eftserom jag inte har någon balkong (ännu) så fick jag öppna fönstret å hör apå fåglarna å nu även kyrklockorna... medans jag sörplar i mig av min iskalla pärondryck....

dock strax dax att ta tag i allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar