2009-06-01

trött kille

min lilla älskling är så tröttis idag...
6 vaknad han å då fick han lite mat sedan lekte han en halvtimme innan han somnade om i tobbes säng å där ligger han nu å har gosat in sig ordentligt i tobbes täcke...
han vet hur man gör de skönt för sig den saken är klar iaf..

igårkväll hade vi kalas för tobbeliten här hemma...
de bjöds på fläskfilégryta med wokgrönsaker till detta ris..
mycket mumsigt :)
sedan blidde de glass till efterrätt....
tobbe fick massa fina presenter...
2 presentkort på media markt å sedan 400 kr till en massage av daniel å anna å ytterligare 500 kr som ska vara till hans efterlängtade playstation3...
sedan fick han 2 kokböcker å utav mig ett presentkort på diverse olika små saker, typ en tobbe dag, massage aaa lite sånt... (hemma gjort såklart) (givetvis fick han en riktig pressy oxå, ett av presnetkorten på media markt var från mig å theo)
en mycket lyckad dag...

aaa å jag hade ju min första morsdag igår oxå...
jag fick en jätte fin rosenbuske av theo (genom mamma) å sedan ska jag få en specialtryckt t-shirt med valfritt tryck på utav theo (genom tobbe) de tackar vi för... en blomma hade räckt...
sedna fick jag eller ska få en film av syste rpå lill theo när han äter katrinplommonpyré...

dax att gå lillen har vaknat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar