2009-05-07

oppps typiskt mig

mitt i allt förut vid halv tolv när jag precis lagt theo på skötbordet kommer jag på...
jäklar jag skulle ju träffa carola på högskolan klockna tolv...
de var bara å slänga på theo kläder och mig själv oxå för dne delen å åka iväg...
vi hann till och med träffa några andra oxå, så de var skit kul..

blev en lunch på wallermans... mycket bebbe prat eftersom carola har erfarenheten efter 4 egna barn plus ett bonus barn...
så de var roligt...
måste träffas snart igen..

blir dubbel lunch idag eftersom mamma å anna komme rom en timme och ska bli bjudna på mat, men de löser sig.. där emot måste jag stressa til en städning nu för de hann jag ju inte tidigare..

en längre update senare... byebye

1 kommentar:

  1. Mia inte stressa upp dig så.. En sak jag har lärt mig med att vara mamma är att man kan inte göra allting perfekt och man kan inte heller alltid hålla det man har lovat. Man är inte mer än mänsklig. Fin blogg du har förresten :)
    Massa kramar ifrån oss :)

    SvaraRadera