2009-05-13

restart

visst jag älskar skövde... det är min stad... born and raise... men...
alla minnen jag skapat i denna underbara miljö, alla underbara vänner jag skaffat i denna staden, men oxå alla svek jag upplevt..
alla goda och underbara minnen jag har väger tungt över alla sorgliga minnen, men jag känne rändå att vissa sår som finns i själen gör för ont i denna staden...

just nu känner varken jag eller tobias harmoni i våra liv... de suger..
vi pratade om detta idag å kom fram till att vi nog skulle behöva en ordentlig restart...

våran restart kommer att ske, tidigast om 2 år...
under förutsättning att vi gått ner i vikt och kommer i de bröllopskläder vi vill ha..
för då har vi tanken på att gifta oss och ta vårat pick och pack å flytta norr ut till en stad där vi uplevde våran första semester ihop, en stad med underbara natur men ändå närheten som vi älskar...

vi verkligen drömmer om den dagen...
lägga alla dåliga minnen bakom oss och se framåt ihop.....

1 kommentar:

  1. usch ska ni flytta i från oss.. de lät inte kul! Men mår ni bra mår jag bra!

    SvaraRadera