2009-06-14

är jag på rätt väg?

önskar man kunde få svaren på alla livet frågor direkt när man föds...
är jag på rätt väg nu??
om jag är de så varför känns de så fel?

känns som jag kommit till en period i mitt liv då jag inte vill lämna lägenheten...
jag har inte lust till något, inte lust att träffa någon inte lust att äta, sova eller ens tänka..

jag känner mig bara värdelös å oönskad å oälskad...

de är så lätt för folk att säga "klart du inte är oälskad blalanblabla" men ibland känns de som tomma ord utan innebörd... de är när någon visar vad man egentligen betyder för den personen det är då man känner sig älskad....

3 kommentarer:

  1. du ska bara veta hur jag känner igen det där. jag önskar jag kunde vara hos dig och bara sitta där i lägenheten med dig och bara vara. <33

    SvaraRadera
  2. du är och kommer alltid att vara älskad. du vet var jag finns om du vill prata!!

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen mig. Orkar & har inte lust till nåt just nu.

    SvaraRadera