2009-06-15

kunde inte börjat bättre

dagen kund einte börjat bättre... eller jo lite toppen hade ju varit om tobbis varit ledig idag oxå...
men de är han icke men imorgon å på onsdag då får vi ha våran älskling hemma hela dagarna :)

iaf theo bestämde sig för en välbehövlig sovmorgon, ivanliga fall kan de vara så att jag går upp ändå å ha lite mysig egentid på morgonen men inte idag, utan idag snozade å sov både jag å theo fram till 10.40, sedan steg vi upp sötnosen lekte en stund medans jag gott å väl han med god frulle bestående av mackor med stekt ägg på :) *mumma*
sedan fick theo mat medans vi kikade på sjunde himlen (kul att de sänder en bra serie, nu under sommaren)

å nu hör å häpna efter att sjunde himlen var slut så tog jag å theo på oss kläderna å åkte upp till berget å gick en runda runt åsbotorpssjön....
otroligt skönt å vi bestämde att detta är nog något vi får försöka göra varje dag samma tid...

just de för er som missade de igår så kan jag meddela att SVENSKA DAMHANDBOLS LAGET är klara för VM för första gången på typ 8 år tror jag de var.... great!!!

2 kommentarer:

  1. Jag och Oliwer hänger gärna på :)

    SvaraRadera
  2. Heej. ses gärna på torsdag en sväng, jag måste städa och greja och dona inför fredagen, men kan inte ni komma förbi en sväng?

    SvaraRadera