2009-06-13

här var det...

usch helt igen täppt i näsan å über slö i kroppen...
tobbis är å jobbar, men mammavar snälly nog å erbjöd sig å ha lilleman i eftermiddag så jag kunde få vila en sväng...
lillemna var verkligen jätte duktig igår när vi var i tibro på lisas student...
sov sig igenom utspringet å kortegen, sedan var han vaken en sväng innan han tog en powernap i bärselen

idag tog han faktiskt sovmorgon oxå...
fick mat vid 5 sedna sov han ända till halv nio, hur gött som helst _:)

har inte lyckats hitta någon bild på kusinen ännu, men jag kan nog lova att hon var dne studenten i tibro med mest grejer runt halsen...
shiiiit jag har ALDRIG sett någon med så mycke...
jag tyckte jag hade stora grejer å hänga på henne då jag hade 3 uppblåsta ballonger som de stod "lisa" på... men de var ju inget mot hennes morbror som hängde en uppblåst gigatisk krokodil å hennes kusin som hängde två uppblåsta boxningshandlskar storlek XL
bild kommer så fort någon vänlig själ sänt mig några bilder från student dagen...

SYSTER känn dig träffad!!!

nu vila....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar