2009-06-12

nice weather

Vad är de för en dag? är det en vanliga dag? nä det är ingen valig dag för de är PANDAS födelsedag HURRA HURRA HURRA
Grattis grattis min lilla gumma! hoppas du får en toppen dag trots regnet!!!



usch å fy stakars min lilla kusin å alla andra studenter idag när de är värre väder än aaa jag vet inte vad jag ska jämföra med...
tänka allt man planerat inför en sådan här dag å så blir de så här katastrofalt väder...


dessutom lockar de inte för oss andra å stå ute i regnet å vänta på de stakarna, vi får väl hoppas på att de kanske klaranar upp lite inför utspringet å de...
de är ju lugnt så länge de inte öser ner...


nåja...


vi ska iaf bort till tibro för kusin lisas student...
jag å anna var iväg igår å köpte pressy till henne... 2 fina saker får hon :)
dessutom skulle vi köpa gosedjur å hänga runt halsen men fanns de några sådanna??? nopp inte i hela jäkla stan... men uppfiningsrika som vi är så löste vi det ändå :)


nu skall jag strax väcka mannen för lite frulle....
sedan blir de väl till å börja göra sig i ordning oxå....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar