2009-06-18

nu har vi vaknat jag å lilleman...
tobbis är redan iväg å jobba... 4 dagar ska han jobba nu...
men gött iaf att jga hra planer för hela denna dagen så går tiden lite fortare...

ska strax bege mig iväg till eve å oliwer å busa lite å ventilera ett å annan med mina sötgumma...

sedna i eftermiddag ska jag å mamma iväg å kika lite för hon ville köpa något nytt snyggt till mini... de tackar vi för i dessa kärva tider :P

anyway gårdagen var rolig, vi hade inte så mycke å göra jag å tobbis så vi åkte till sommarlan då knallade runt där i några timmar å käkade glass ;)
sedan skulle tobbis på "kick off" med jobbet så jag å mamma åkte ut på upptäcksfärd i hopp om att få mini å sova,gick så där...
men jag fick iaf träffa min forna bästis sedna barnsben, har inte sett henne på 2-3 år...
så de var roligt, hon var hemma i skövde nu 2 veckor så vi sa att vi skulle ses å ta en fika någon mer dag å tjöta massa skit :)

nä dax å ta tag i dagen.... seee ya

1 kommentar:

  1. De där med att eran son vill ha allas uppmärksamhet å bara sitta i knäet..de går över rätt snart för vi hade de likadant...gör de dock inte till en vana att alltid bära på honom för då vänjer han sig vid de för mycket. Ja du vet säkert bäst om din egen son..ett litet tips bara

    SvaraRadera