2009-06-19

trevlig midsommar allihopa!!!!

så lika bra å skriva de i rubriken så man inte glömmer det :)
mia är uppe i ottan för hon tvättar, smart som man är så fanns de inga rena kläder... men snart så :)
mini monstret är hos sin mormor och moster medans mamma grejar....
tobbis är iväg å jobbar i sin favvis butik T-shirt shoppen på sommarland :)

midsommar ska firas detta året... wiiihhhhooooo
har bojkottat midsommar ända sedan en viss grej hände för x antal år sedan....

men idag ska den firas på bästa tänkbara sätt....
hemma hos eve å anton i deras über mysiga hus, å de ska kläs midsommarstång å massa barn kommer de springa omkring :)
jag är verkligen förväntansfull,å de var inte igår jag var de :)
sedan vid fem får jag smyga iväg å åka å hämta tobbe som slutar jobba då så han hinner oxå vara med :)

nä känner på mig att de kommer bli en kanon dag.... men nu alla glada måste jag ner till tvättstugan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar