2009-06-01

sitta inne??

de måste väl bara vara jag som sitter inne??
eller sitter å sitter, jag håller på å städar å tvättar...
skit bra å göra de en sådan här dag då alla är ute, då är alla tider i tvättis lediga så skönt å få undan...
just nu tvättas inner täckena, jag ska bara köra lakan hädan efter, får se vad tobbis vill köra...

kanske skulle de vara läge idag å åka å leta bananlådor som vi kan ha när vi skall flytta...
de är ju trots allt bara en dryg månad kvar å än så länge så har vi inte packat ens en pinsett...
måste nog börja snart så smått eftersom de närmsta veckorna frma till midsommar är fullbokade...
sedan är de bara en vecka kvar efter de...
shiiiit nu när jag tänker efter så insåg jag att vi har massor å göra så fort tobbe komme rhem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar