2009-06-11

trött

ååå är trött på de mesta just nu...
trött så denna jäkla skit håla till stad där rykten å skvaller sprids som pollen i vinden...
fick höra massa skvaller igår... vet varken ut eller in idag...
är så oändligt trött på att dela stad med folk som man en gång i tiden var kompisar med...
(eftersom somliga inte kan bete sig vuxet)

nä tacka vet jag att snart sticker vi ifrån denna hålan till ett ställe som är bättre..
så tobbis slipper höra massa SKIT SNACK om mig på stan som till 95% ändå inte stämmer...
å så jag oxå slipper höra om skiten...

jaja skönt att iaf jag å mina närmsta vänner vet att jag inte är samma människa som jag en gång var...

flyttpackar för fullt...
svårt bara å veta i vilken ände man ska börja å så prioritera så man inte packar ner något som de sedan visar sig att man behöver...

by-the-way
köpte för ett tag sedan en jätte fin sparkoveroll till lilleman som var väldigt förstor när jag köpte den...
iaf så hittade jag den nu å tänkte yesss nu är de rätt storlek...
tror ni inte att den är nästintill förliten nu då...
ååå blir så trött... vissa kläder i 62 är fortfarande väldigt förstora å vissa är till och med för små...
skönt iaf att han fick ha den en dag iaf :)

nu ska vi strax iväg hem till mamma för lite lunch å sedan ska vi iväg å se om vi kan hitta någon fin pressy till kusinen på studenten...




vill avsluta med en hälsning till en föredetta kompis (å jag vet att du läser)
ge fan i mitt liv å börja bete dig som den vuxna människa du faktiskt är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar