2009-07-24

2 år 5 månader

japp idag (läs fredag) så har jag å min älskling varit tillsammans i 2 år och 5 mån, inte så pjåkigt för att vara mig...
(iaf som jag var innan jag träffade mannen i mitt liv)

vi firade dagen egenom att vara på sommarland å mysa med våran lille son...
theo uppskattade kankse inte besöket sååå mycket, men det söta nallelammet som han fick av tobbes jobbarkompisar, de uppskattade han verkligen :)
de var iaf hur mysigt som helst å bara gå omkring där... å dagen till ära så var vi tvättäkta sommarlands turister och åt både sockervadd å snow slush...

i natt sover mini älsklingen hos sin mormor, hon ville så gärna ha sällskap... så hon fick låna våran gos lite... så nu ikväll har vi passat på å kika film å bara njuta av varandras sällskap :P

imorgon får vi se vad dagen innehåller...
en plan var borås djurpark, men vi spar nog den grejen lite....

just de jag akn berätta något för er som gjort mig grön av avundsjuka å en aning smått förbannad idag...
15-19 augusti hade vi planer på att åka till varberg ihop med syster å hennes pojkvän, men nu idag grusades dessa planer å istället får jag stanna hemma själv medans tobbe åker upp till stockholm med några jobbarkompisar å åker kryssning med birka paradise..... 3000 kr per natt går skiten på... å nej vi betalar inget utan han får de gratis som tack för sitt otroliga arbete han gjort på sommarland...
jaja ja unnar honom verkligen den resan, de ända är att jag hade hoppats på att den kunde vart med mig istället för med 2 andra tjejer...

well well

har även kommit på att de är inte bra när tobbe å jag är lediga sammtidigt för då verkligen rinner pengarna iväg... de blir alltid "vi unnar oss något" å så blir de äta ute å shopping shopping...
nä nu får de vara slut, mitt mål är ju att vi ska ha 100 000 kr sparade innan jul å om vi inte skärper oss så når vi inte målet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar