2009-07-23

min skrutt

min älskade lille skruttis har gott å blivit sjuker... snuvig å hostar å har en snutta feber... så idag är han kinkers pöjk!!
hela morgonen har han varit knähund å bara velat gosa upp sig under hakan, å inte var han villig å äta speciellt möe heller... men nu efter näsdroppar å lite alvedon så har han sovit (sover fortfarande) sedan 11.50... så får hoppas på en något piggare son ikväll...

mamma kommer om en stund eftersom vi har en inbokad lägenhetsvisning 18.00, så hon ska med å vara barnvakt åt sötnosen...

nu bara för att jag är en såååå stolt mamma så kommer en hel uppsjö av bilder på de finaste jag har!!!


sötnosen står själv för första gången, dock med hjälp av väggen!!


leker med sin älskade spegel :)

nya bus på G!!

sitter å tittar på tv ihop med mamma... tennis kanske??


mums... allt som är ätbart gillar jag!!!!

något annorlunda ställning när maten skall intas...

bäst å äta utan tröja...
mmmmm, mätt och belåten
japp, de är mina leksaker...

hallå dubbelhakan... syns att du är mammas pojke :)

sötnos... du är verkligen de bästa vi har

ertappad.... (kika på bilden under)

annorlunda sovställning.... inget förvånar oss längre när vi kikar till theo när han sover...

ständigt detta leende...

1 kommentar: