2009-07-28

eftersom jag är såå snäll!!!

jag tänkte vara lite snäll mot mina läsare å låta er ta del av mitt fotoarkiv...
den senaste tiden har d emest blivit bilder på sötnosen theo, men nu har jag grävt djupt i arkivet å hittat ett gäng gamla bilder... på precis allt möjligt...
så ni lär känna den gamla mia oxå :P



jag och min barndoms bästis josefin, tar oss en drink på krikelin för några år sedan

old MIa


jag å panda amanda i stockholm, glada precis innan Dolly Parton skulle komma in på scenen


mia löjlar sig med kameran, inget ovanligt


jaha ja :P

ååå min stora sötnos...

visst är han läcker min man

sötnosen

hahaha, tobbes stil innan vi träffades kna ju diskuteras

han är verkligen kärleken i mitt liv

jag å tobbis påväg på kalas för några år sedan...

mias verk en dag på jobbet

tillsammans har vi aldrig tråkigt

mysgos

vår första kyss som fångades på bild

japp jag har oxå varit ung å lekt med ljus å kontrast på mina bilder

mia sista året på gymnasiet

webcam....

don´t tell me

mina första glasögon

urgammal partybild...

saknar mitt långa hår...

jepp jag har haft piercing i underläppen, å naveln

älskad & saknad

skulle aldrig byta bort min syster

madeira 2003, pappas födelsedag 50 år....

bästa mamma å underbara syster, så glad att de finns i mitt liv


finns inga ord över hur orättvist det är



mamma å pappa när dom gifte sig

folk säger att vi är lika, jag förstår inte vart dom får de ifrån??

julen 2006... uppe i häggenås... ser ni annas sår i pannan, de var efter bilkrachen på vägen upp

farmor, farfar, pappa jag å anna när hon döptes (ser ni likheten mellan theo å anna?)

min skatt (tobbes första skolkort)

mitt första skolkort

1 kommentar: