2009-07-23

tjocka får inte vara med på kort

en hemsk insikt har jag kommit fram till... tjocka blir oftast mindre fotograferade än andra....
jag har tänkt tanken länge att så fort det är ett kalas eller dylikt så finns det istort sett ingen bild på mig med...
satt å kollade igenom bilder från ett år tillbaka hos olika släktingar å bekanta...
sanningen är skrämmande...
jag är ingen skygg person som håller mig borta från kamerorna, så då och då dyker faktiskt mitt tryne upp, men väldigt sällan publiceras dessa bilder på bloggar,facebook,bilddagboken etc...
varför???

jag tror att man aotomatiskt tänker att "aha där syns hennes 13onde dubbelhaka så hon vill nog inte att den bilden visas"
ssååå är de... så tänker jag å säkert många andra oxå... men ibland känner jag hellre en ful bild på mig så att de syns att jag faktiskt oxå var där, än ingen bild alls...

med denna insikt å sorg i mitt hjärta så ska jag ta tag i mig själv så att jag 2010 oxå får vara med på kort!!!!

2 kommentarer:

  1. Ett underbart vackert ansikte som ditt borde vara med på varenda bild i världen<3

    SvaraRadera