2009-08-17

2000 kr fattigare

idag fick älsklingen sin lön, å gissa om den var efterlängtad...
eftersom mini sov hos sin moster natten tills idag så passade jag å tobbis på att göra en rejäl storhandling på willys innan vi hämtade upp honom...
mat för 1600 kr fick följa med oss hem, men nu kna vi ärligt säga att vi bunkrat upp med mat för ett tag fram över...
de känndes verkligen skönt så nu ska vi efter idag verkligenf örsöka hålla i pengarna...

just nu sover mini å tobbis är i skara på galamiddag som sommarland bjussar sina anställda på varje år...
själv fick jag oxå lite kvällslax genom att mamma kikade förbi å had emed sig american pizza :)
men nu har hon åkte hem å jag ska väl ta tag i min uppgift för dagen DISKA!!!!
sedan ska jag mysa ner mig i soffan å kika friidrott...

yesterday var vi på sommarland ihop med syster å robert... riktigt trevligt var de å massa karuseller åkte vi :)

anna (gul bil) robert å så tobbe i randig tröja

theo där han trivs bäst i mosters famn

tobbe, anna å robert åker newton... blött värre :)

1 kommentar:

  1. Tack så mkt för dina fina kommentarer Mia :) de värmer verkligen!

    Verkar vara en härlig dag. du får pussa theo så mycket från mig!

    SvaraRadera