2009-08-15

en lördag helt i min smak...


vaknade imorse, glad över att slippa fatta detta svåra beslut som jag gått å gruvat mig över att jag skulle behöva fatta...
aldrig har jag varit så glad över de som annars är en sådan plåga varje månad.
så ni som kan läsa mellan raderna förstår...

vi har ägnat dagen åt hemma sysslor.. typ tvättat vårat ton med tvätt... skönt att de blev gjort å sedan ikväll bjöd vi hem våra två för kvällen "ungkarlar" robert å daniel på lite middag...
flygande jakob eller haltande jokob som rätten blev döpt till eftersom jag vägrar ha i både jordnötter och banan....
mumsigt värre :)
sedan dök systeryster upp efter att hon jobbat klart å nu sitter vi här å tjötar....

imorgon blir de iaf sommarland igen, vi gör ett nytt försök men denna gången blir de inge bad eftersom de slutade så illa sist...

1 kommentar:

  1. oj ! värsta stora killen nu juh :) snäckan ligger här på normalm, precis brevid norrmalmskolan.. vi bor bara några minuter ifrån den så vi hoppas ju på att vi får en plats där :)

    SvaraRadera