2009-08-20

7 sanningar om mia...

...jag sover alltid med täcket MELLAN benen

...jag stör mig på underviktiga människor som tror att de är sååå snygga eftersom de väger sååå lite

...jag älskar att planera allt in i minsta detalj, inga impuls besök här inte

...när jag var liten så drömde jag om att få glasögon, å nu när jag har de så anser ajg att de är de värsta som finns

...hamnar jag i en situation där jag känner mig underlägsen eller utanför så blir jag väldigt blyg, annars kan jag mer än väl ta för mig

...jag tävlar minst 5 ggr per dag med personer som oftast inte vet om att de är med i "min tävling"

...jag skulle aldrig kunna bo i ett hem med färgade tapeter (olika färger) i varje rum


så nu fick ni lite sanningar om mig, vissa kanske viste detta å andra inte... who know...
nu ska jag iaf mata min älskade PRNICE CHARMING

sedan blir de paradise hotel...
för er som följer de vad anser ni om nick och diana o deras förhållande???
jag blev iaf väldigt avis igår kväll när de satt i baren å myste med varandras händer, ingen känsla slår när man är helt nykär å knappt kan slita sina händer från den andra...
de saknar jag lite med att vara i ett stabilt förhållande, men bara en gnutta för de finns 100 grejer med ett förhållande som väger upp den känslan... men mysigt å titta på de iaf :)

1 kommentar: