2009-08-21

nice nice

yoggi med färska hallon å blåbär å så en skivad banan.. de ni de sitter inte fel i kistan efter en natts sömn...

idag är vädret under all kritik... eller som jag känner ett riktigt shoppingväder.... synd att vi inte ska shoppa idag utan städa å röja...
men de ser jag faktiskt lite framm emot oxå... när vi flyttade in så la vi sakerna där de kändes rätt just då men nu när man bott här någon månad så känner man att vissa grejer hamnat på fel plats, så detta ska fixas till...
sedan har jag även denna morgon hunnit med att göra en toppen fin tavla till theo, jag ska ta kort på den sedan å visa er...
mycket nöjd med mig själv :)

får se vad som händer i helgen sedan... imorgon blir de nog familjedag på sommarland ihop med tobbes tre bröder... de kanske kan bli nice...



till evvvis
klart som korvspad vi måste ses snart, säg till när du kan så kna vi ju ordna upp något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar