2009-08-21

bring it on

så nu vart vädret kasst igen...
men vi hann iaf över till maxi för lite shopping...
eftersom det är fredag så fick en å annan godsak häng med oss hem...
aaa godsaker som är nyttiga... kolsyrat vatten och cashewnötter till tobbis å kiwisar till mig :)
sedan köpte vi även lövbit som vi ska käka ihop med en god sallad

imorgon ska theo vara hos min mamma hela dagen
(så kom igen nu anonym skicka några taskiga kommentarer om hur dålig mamma jag är som låter mitt barn vistas en dag hos sin mormor)
vi ska till sommarland ihop med daniel å anna...

sedan på kvällen är de kalas hemma hos tobbes mamma men tobbe vill inte dit så dit ska vi inte...

nä nu ska de bli mysmiddag hemma hos oss....

1 kommentar:

  1. Ni är så himla duktiga med eran diet!! Blir himla peppad själv! Du om anonym skulle veta hur mycket jag har lämnat bort Oliwer sedan han föddes så skulle han/hon lyncha mig som mamma.. haha. Puss! Är förresten ledig för inskolning iallfall mån och tis, kanske kan ses då?

    SvaraRadera