2009-08-01

har jag någon gång berättat hur...

...underbar min mamma är, och hur mycket hon hjälper oss nu sedan mini kom till världen.
iaf min mamma är underbar på alla sätt å vis...
hon är rolig att retas med å hon förstår alltid våran ironi...
hon ställer upp 24/7 för både mig och anna...
ååå en sådan mamma skulle alla ha....

idag iaf var hon så glad för att hon fick chansen å ta med båda sina döttrar samtidigt å äta lunch ute på thai house.... ja theo var med oxå, såklart.. theo är ju mormors ögonsten å de bästa hon vet.
iaf sedan pappa gick bort så har hon varit så ensam, men sedan theo kom så har hon fått glimten i ögat tillbaka å hela hennes liv har blossat upp på nytt, de är underbart å se :)

igår kväll satt vi här hemma hos oss, jag tobbe å mamma å pratade om en gåstol till theo, vi hittade en anons på blocket, men de stolen var redan såld...
men iaf nu efter att vi varit å ätit så åkte vi till babyproffsen å med oss hem fick theo en splittert ny röd gåstol med en rolig blicka med knappar som gör ljud...
de är min mamma de, världens mest generösa mormor :)

tråkigt nu att theo sover bara, jag väntar ivrigt på att han ska vakna så han kan få prova sin nya stol :)
å vänta bara tills tobbis kommer hem å får se vad mini fått, va paff han kommer bli :)

men nu kära vänner ska jag ta tillfället i akt å sätta mig på MIN balkong å sola....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar