2009-08-02

idag var jag väl inte allt för pigg när jag vaknade 07.28
men upp skulle jag, jobbig när tobbe börjar 09.00 i vanliga fall men när de inträffar på söndagar så får jag snällt gå upp å köra honom till sommarland eftersom de inte går någon buss i tid så han hinner fram...
så vid de här laget på dagen så har vi redan hunnit med en liten bilresa...
när vi kom hem så tänkte jag att vi skulle sova en sväng till, men tycker min son samma som mig??? näää...
när jag gav upp vid tio å precis ska stiga ur sängen då somnar theo....

så nu sitter jag här å han sover

idag saknar jag energi till nogot mer än att bara pyssla om mig själv å theo...
så de får bli en mamma-son dag...

men nu ska jag iaf kika om de finns någon bra weekend resa till mig å tobbe... så ha de så bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar