2009-08-03

måndagsångest

inte för att jag egentligen har koll på dagarna, alla dagar har lixom flytit ihop speciellt nu i sommar....
iaf idag är de måndag å jag är vaken väldigt tidigt pga av en fluga i sovrummet...
tobbis är å jobbar å mini har lagt sig igen för en förmiddags nap... å kvar blev jag... å vad ska lilla mia hitta på då??

eftersom jag verkligen storstädade lägenheten igår, så finns de varken, tvätt, disk eller städning att göra...

sitter här med ångest av många oliak slag...
pengar tex...
har vi tagit oss vatten över huvudet när vi tog denna lägenheten...
för nu sitter vi är med bara 1000 kr kvar på kontot som ska räcka ända fram till löning...
men nä jag tror inte vi har gjort de
de sammanföll sig bara så denna månaden att vi fick en bensinräkning som var dyr å så var vi ju på ikea för 3000 kr... så de känns som att de borde ordna upp sig...

jag har ångest över mitt utseende oxå... å de kära vänner den känslan har jag aldrig haft förut...
visst att man gått å ojat sig över att man är stor, men denna känslan jag har nu är jobbigare
ibland känner jag att jag inte vill gå ut av rädsla för att möta någon man inte sett på flera år...
nä just nu är de kämpigt å jobbig, men motivationen infinner sig inte heller...
då jag ibland känner att maten är min enda sanna vän... ok de lät dumt, men så känns de indirekt...

jag är nog lite höstdepp redna nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar