2009-08-02

vart är min stora pluttis??

jag blir alltid så rastlös när tobbe ska ta sig hem från jobbet själv eftersom då tar de lite längre tid...
å extra lång tid idag eftersom han ska åka med en tjej hem som står i den så kallade "utgångsbutiken" de väl säga den butiken som stänger allra sist....
seggggggt

dessutom är pluttis kinkig här hemma å de blev ju inte bättre av att jag satte honom i gåstolen 2 m ifrån mig, men nu har han äntligen lyckats ta sig till mig å sitter nu å klappar på mitt ben... så jag får sluta å gosa med honom istället :)

bakar förresten riktig mumma mat som vi ska äta när tobbe kommer...
tärnadpotatis, kyckling, lök, grönskaer, kryddor å lite smör å så virar man in detta i ett folie knytte å in i ugnen i 1-1.5 tim
super mumma... godast är de förståss om de grillas men för oss utan grill så blir ugnen perfa...

1 kommentar: