2009-08-06

riktigt förbannad

jag blir så arg på ER, hur ni förstör mitt liv bit för bit, hur ni vänder folk emot mig på de mest avskyvärda sätt....
gå vidare, jag vill inte ha med er å göra å ni vill inte ha med mig å göra... perfekt men varför ska ni snacka skit med folk som ni vet att jag kallar vänner (eller kallade vänner) ni säger saker som är så långt ifrån sanningen de bara går, allt för att jag ska framstå som en idiot....

å va skönt de ska bli om 2 år, när jag kan packa ner mitt liv i en kappsäck å bara åka ifrån denna världen, denna staden å slippa höra allt trams...
slippa skämmas inför min pojkvän när jag gå fram till "vänner" på stan som bara vänder mig ryggen när jag hälsar...


nu ska jag iaf göra mig i ordning å sedan "hem" till gammla lägenheten å få den värderad, känner att de ska bli jäkligt skönt att denna karusell snart är över :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker att den som är anonym och har massa åsikter här på Mias blogg fanimej kan skriva ut sitt namn! Jävla FEGIS!

    SvaraRadera